رونمایی از پوستر و وبسایت ششمین نمایشگاه نوآوری وفناوری ربع رشیدی

جانشین مدیریت منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی اعلام کرد:

با رونمایی از پوستر و وبسایت ششمین نمایشگاه نوآوری وفناوری ربع رشیدی فرآیند برگزاری این نمایشگاه آغاز شد

در سومین جلسه هیئت اجرایی منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی که در محل دانشگاه فنی و حرفه ای استان تشکیل شد، از وبسایت و پوستر ششمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی (RINOTEX2018)توسط استاندار آذربایجان شرقی رونمایی شد.
به گزارش کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات نمایشگاه ، دکتر مجید خدابخش در این نشست گفت : در موضوع دانش‌بنیان دو بخش تولید علم و فناوری مطرح است. دانشی که در دانشگاه‌ها تولید می‌شود باید به فنّاوری و ثروت تبدیل شود که ارزش افزوده هم دارد.
وی خاطرنشان کرد: منطقه ویژه ربع رشیدی باید بستری برای فعالیت‌های مختلف فناورانه باشد.
دکتر خدابخش با بیان اینکه امروز ما نباید روشهای 40 یا 50 سال قبل را ادامه دهیم بلکه می بایستی پاسخگوی نیازهای روز با الگوهای جدید باشیم  گفت: جای آی‌تی و آی‌سی‌تی در این دانشگاه (فنی و حرفه ای) خالی است.
مهندس فرزین مقدم جانشین مدیر منطقه ویژه علم و فناوری در راستای این رویداد نیز افزود: با رونمایی از وبسایت و پوستر نمایشگاه فرآیند ثبت نام و نیز انجام مراحل آماده سازی برگزاری این نمایشگاه آغاز گردید.
وی از تمامی پژوهشگران، صاحبان ایده ، نواوران و فناوران حوزه های مختلف فناوری در سراسر کشور خواست با حضور خودر در این رویداد علمی- اقتصادی در توسعه تکنولوژی و فناوری و تحقق اقتصاد دانش بنیان مشارکت نمایند.
ایشان ، از حضور همه فناوران در پنچ دوره گذشته در این نمایشگاه تشکر و قدردانی نمود و باردیگر از همه این عزیزان دعوت کرد با ثبت نام در وبسایت این نمایشگاه به آدرس اینترنتی WWW.RINOTEX.IR به جمع این رویداد به پیوندند.