در آستانه گشایش رینوتکس 2019؛

حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم در این دیدار برگزاری نمایشگاه ربع رشیدی را اقدامی ارزشمند در راستای رونق اقتصادی و توسعه اشتغال دانست و برای دست‌اندرکاران این نمایشگاه آرزوی موفقیت کرد.

استاندار آذربایجان شرقی نیز در این دیدار گفت: نمایشگاه ربع رشیدی فرصت بسیار خوبی برای تعامل دانشگاهیان و صاحبان صنایع است و امیدواریم با تعامل این دو قشر، شاهد رشد اقتصادی، رونق تولید و اشتغال‌زایی برای جوانان باشیم.

دکتر محمدرضا پورمحمدی افزود: تلاش می‌کنیم تا نیازهای بخش صنعت و تولید را در این نمایشگاه مطرح کنیم و از فناوری‌های ارائه شده از سوی فناوران و مخترعان برای رفع این نیازها بهره ببریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی و رئیس ستاد اجرایی نمایشگاه نیز در این دیدار با اشاره به استقبال کم‌نظیر صاحبان فناوری برای حضور در این نمایشگاه، گفت: خوشبختانه همه ساله شاهد رونق هرچه بیشتر این نمایشگاه نسبت به سال‌های پیش هستیم و اکنون رینوتکس به یک رویداد مهم ملی در حوزه فناوری تبدیل شده است.

علی جهانگیری به بخشی از اقدامات انجام شده در نمایشگاه‌های پیشین اشاره کرد و گفت: در دوره پیشین نمایشگاه، 1700 طرح ثبت‌نام شد و امسال به بیش از 2500 طرح افزایش یافته که نویدبخش اثرگذاری این نمایشگاه در سطح استان و کشور است.

وی افزود: با توجه به اینکه تجاری‌سازی فناوری و ارتباط و تعامل صاحبان فناوری با صاحبان صنایع نقش موثری در اشتغال‌زایی برای جوانان دارد، معاونت اقتصادی استانداری و ستاد اجرایی رینوتکس همه تلاش خود را برای تحقق اهداف نمایشگاه در این زمینه به کار خواهد گرفت.