عضو هیات فناوری سوئیس: کمیت و کیفیت برگزاری rinotex غافلگیرمان کرد

به گزارش واحد خبر ششمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی،  ژیوسلا و میلادی نوویچ در آیین اختتامیه ششمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی RINOTEX2018 اظهار کرد:  پیش از این نیز در تبریز حضور یافته بودیم و این بار این شرکت در قالب یک تیم سه نفره  و متخصص با آمادگی قبلی در نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی حضور یافته است.

وی ادامه داد: این شرکت مدت های طولانی در زمینه احداث تصفیه خانه های آب با استفاده از کربن فعال تحقیق کرده است. هدف ما تولید ، بازاریابی و توزیع تجهیزات تصفیه آب است.

عضو هیات فناوری سوئیس  افزود: شرکت مهندسی انرژی تکنیک سوئیس در زمینه های مختلف تصفیه آب با کربن فعال اقدامات مختلفی انجام داده است. کربن فعال در طی فرآیند سوخت تکه های چوب حاصل می شود. در طی فرآیند تولید کربن فعال حاصل از سوخت ضایعات چوب از حرارت تولید شده می توان برای تولید برق استفاده نموده و یا در موارد دیگری مصرف کرد. کربن فعال و مقدار مصرف آن بستگی به میزان آلودگی آب دارد. علاوه بر این با توجه به روش آنالیز، چندین فرآیند دیگر نیز نیازمند اجراست.

در این تکنولوژی آب های آلوده تبدیل به آب مصرفی غیرقابل شرب و آب رودخانه هابه آب شرب تبدیل می شود.

در این نمایشگاه فناوریهای قابل توجه زیادی وجود دارد. ما جلسات زیادی با مدیران دولتی، صاحبان تکنولوژی و حتی بخش خصوصی داشته ایم. امیدواریم تمامی ملاقات ها منجر به همکاری های مفید شود.

وی خاطرنشان کرد: هدف از حضورما در این نمایشگاه این است که مشکلات پیش روی شما را در زمینه آب با تکیه بر فناوری های خود حل کنیم. خوشحال خواهیم شد که دانش فنی خود را به شما انتقال دهیم. سپس می توانیم همین تکنولوژی را تجاری سازی کرده و در اختیار سایر مشتریان قرار دهید. بدین ترتیب شما می توانید اقتصاد دانش بنیان خود را بهبود دهید که همان هدف اصلی نمایشگاه است.

میلادی نوویچ  گفت: شرکت ما با هدف حل مشکلات بزرگ تاسیس شده است و همه ما میدانیم که آب بزرگترین مشکل جهان در حال حاضر است. ما از آقای فرزاد نریمانی به عنوان نماینده ما از ایران و همکاران او تشکر می کنیم. امیدواریم مشکلات آب در ایران حل شوند و می دانیم دولت ایران در جهت حل این مشکلات گام های موثری بر خواهد داشت.