نشست مشترک ستاد اجرایی نمایشگاه با فرمانداری شبستر

به گزارش روابط عمومی نهمین نمایشگاه ربع رشیدی اولین جلسه هماهنگی نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۱ به ریاست مهندس صدیقیان معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان شبستر و با حضور دکتر غریب خواجه مدیر عامل منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی و سایر مدعوین در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

سعید غریب خواجه ، رئیس ستاد اجرائی رینوتکس ۲۰۲۱ نیز در این جلسه به تشریح برنامه ها و موارد اجرائی نمایشگاه و انتظارات از زون تخصصی نوآوری ها و فناوری ها پرداخته و حمایت های مادی و معنوی جهت برگزاری هرچه بهتر این رویداد را خواستار شد.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار در این جلسه ضمن تاکید بر جایگاه ویژه شهرستان شبستر بر هماهنگی کلیه دستگاه ها با یکدیگر ، توجه بیشتر بر این رویداد و اطلاع رسانی لازم در شهرستان تاکید نموده و خواستار ارزیابی دقیق ایده ها و ارائه ایده های پخته و قابل سرمایه گذاری دانست و آن را از الزامات اثربخش این نمایشگاه برشمرد.

در این جلسه که با حضور روسا و نمایندگان دانشگاه ها، ادارات مربوطه و آموزش و پرورش بخش های ۳ گانه تشکیل شده بود ضمن استماع نقطه نظرات دستگاه های مربوطه موارد و مسائل طرح و راهکار های لازم جهت حضور هر چه باشکوه تر شهرستان شبستر در این رویداد مورد تاکید قرار گرفت.