دومین نشست مشترک مسئولین و جانشینان زون های تخصصی نهمین نمایشگاه

به گزارش روابط عمومی نهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی، در دومین جلسه هماهنگی مسئولین و جانشینان زون های تخصصی رینوتکس 2021 سعید غریب خواجه رییس ستاد اجرایی و مدیر عامل سازمان ربع رشیدی ضمن تشکر از همکاری تنگاتنگ زون ها با نمایشگاه عنوان کرد: سازمان عامل به عنوان مجری این نمایشگاه نماینده کل استان است و برگزاری هرچه با شکوه تر این نمایشگاه حفظ شأن و آبروی استان است.

در ادامه موحد پور معاون فناوری سازمان گفت:  با توجه به این که رینوتکس تبدیل به یک برند ملی شده و به عنوان شناسنامه علمی و فناوری استان شناخته میشود وظیفه ما سنگین تر و انتظارات از ما بیشتر خواهد بود.
 همچنین رینوتکس میخواهد بستری برای ارائه ایده های فناورانه، طرح های فناورانه، و به ویژه نیازمندی های فناورانه ایجاد کنه که این کار نیازمند همکاری تمام بازیگران و عناصر زیست بوم نوآوری می باشد.
  وی ادامه داد: محصول قابل ارائه در نمایشگاه های نوآوری و فناوری ، ماهیت فکری داشته و گاها نمود عینی و فیزیکی ندارد، دانش و فناوری در حال تبادل هست و طبیعتا اطلاع رسانی و جذب مخاطب برای چنین نمایشگاه هایی اهمیت ویژه ای دارد و نیازمند تلاش بیشتر است. ربع رشیدی اطلاع رسانی را انجام میدهد ولی اطلاع رسانی مویرگی و تخصصی بر عهده متولیان زون ها می باشد.

در ادامه زون ها ضمن گزارش عملکرد زون تخصصی پیشنهادات و پرسش های خود را از روند ثبت نام ، نحوه اسکان مهمانان، تخفیفات ارائه شده و ... بیان نمودند.