رئیس ستاد اجرایی نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۱ خبر داد: برگزاری بیش از ۶۰ رویداد جانبی در نمایشگاه رینوتکس

به گزارش روابط عمومی نهمین نمایشگاه، سعید غریب خواجه با اشاره به استقبال خوب فناوران از این نمایشگاه اظهار کرد: مدیریت بحران مرتبط با کرونا در شرکت های تولیدی و خدماتی از طریق بهبود تاب آوری سازمانی، آینده مشاغل ؛ مدیریت و کسب و کار، دانشگاه -کارخانه؛ افزایش بهره وری دانشگاه ها  در عرصه مهارت افزایی دانشجویان برای ورود به بازار کار، فناوری های نوین در کشاورزی و بسته بندی محصولات؛کشاورزی در سال 2050 و ... از جمله رویداد های فناروی در این روزها بوده است.

وی  افزود: نوآوری اجتماعی،کارآفرینی اجتماعی، اقتصاد دانش بنیان، مذاکره/تفاهم، آشنایی با فرآیند ارزیابی و معرفی برنامه های حمایتی شرکت های دانش بنیان، «اقتصاد مد »؛ گردش مالی ناشی از تولید کالا یا ارائه خدمات؟، فرآیند دانش بنیان شدن در حوزه کشاورزی و ... از دیگر عناوین کارگاه ها و نشست های تخصصی است که در طول برگزاری این رویداد بزرگ فناوری در محل نمایشگاه  بین المللی تبریز به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود.

مدیرعامل سازمان عامل استقرار و دبیر منطقه ویژه علم و فناوری آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: این رویداد ها در حوزه‌های نوآوری و فناوری زمینه‌های کشاورزی، آب، اقتصاد دانش بنیان، محیط زیست، مد، پوشاک و چرم و ... و در محل نمایشگاه در مکان هایی تحت عنوان "استیج" ترتیب داده شده است.

وی افزود: در برگزاری این نمایشگاه علاوه بر حضور ۱۲۴۱ طرح در قالب های ایده های فناورانه توسعه و تجاری سازی و فروش، بیش از ۲۴ موسسه استانی و غیر استانی حاضر هستند