اتاق بازرگانی تبریز؛ از بازیگران اصلی رویداد رینوتکس

زمینه‎های همکاری اتاق بازرگانی تبریز در برگزاری یازدهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی (رینوتکس) با حضور رئیس کمیسیون کارآفرینی، اقتصاد دانش‌بنیان و بهبود محیط کسب و کار اتاق تبریز  بررسی شد.

در ابتدای این جلسه، نوید امجد، رئیس کمیسیون کارآفرینی، اقتصاد دانش‌بنیان و بهبود محیط کسب و کار اتاق تبریز بر لزوم همکاری در برگزاری رویداد رینوتکس تأکید کرد و گفت: با توجه به رسالت این کمیسیون، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و رویدادهای استارتاپی استان در اولویت فعالیت ما قرار دارد.

وی با اشاره به تجربه همکاری اتاق تبریز در برگزاری این رویداد در سال‌های گذشته، ابراز امیدواری کرد در یازدهمین دوره نمایشگاه ربع‌رشیدی نیز حضور فعالی داشته باشیم.

رضا کریم‎لو؛ رئیس ستاد اجرایی نمایشگاه ربع‌رشیدی نیز در این نشست گفت: یازدهمین دوره نمایشگاه ربع‌رشیدی از نظر فرایندهای اجرایی و کیفیت، نحوه برگزاری نسبت به دوره‌های پیشین تغییر کرده و با رویکرد متفاوتی برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: با توجه به ظرفیت‏های موجود در اتاق تبریز، انتظار می‎رود به‌عنوان یکی از بازیگران اصلی این رویداد، در برگزاری هر چه بهتر آن نقش‌آفرینی کند.

گفتنی است در این جلسه زمینه‎های همکاری اتاق بازرگانی تبریز در برگزاری این رویداد که از تاریخ 14 الی 17 آذر ماه سال‌جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز برگزار خواهد شد، بررسی و تعیین شد.