حضور شرکت ها و فعالان اقتصادی کشور ترکیه در نمایشگاه رینوتکس 2023

نمایشگاه رینوتکس 2023 تبریز از روز 14 آذرماه با حضور صاحبان ایده، فناوران و صاحبان صنایع در محل نمایشگاه بین المللی تبریز آغاز به کار خواهد کرد.

علاوه بر فناوران و شرکت های داخلی، برخی شرکت ها و فعالان اقتصادی ترکیه نیز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. 

یکی از این شرکت ها، شرکت صادرات و واردات پمپ vacutech با فناوری پیشرفته خواهد بود. این شرکت در حوزه تجهیزات لایه نازک تکنولوژیکی خلا با پوشش های مگنترون و نیترید یون، تجهیزات برودتی و انواع چیلرها و پمپ های خلا فعالیت دارد. 

همچنین گروه تجاری و سرمایه گذاری ZAR COMMERCE نیز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. این شرکت در حوزه مشاوره مالی، حقوقی، بانکی و بازرگانی، کمک به ثبت برند در کشورهای ترکیه، انگلستان و اتحادیه اروپا، اعطای نمایندگی فرانچایز اروپایی و غیره فعالیت دارد.

اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه نیز دیگر مجموعه شرکت کننده در این نمایشگاه خواهد بود. این اتاق وظایفی همچون ارائه امکاناتی چون لینک فناوران داخلی به نمایشگاه خارجی و کمک به توسعه صادرات محصولات داخلی در بازارهای اروپایی و آسیایی را برعهده دارد.

گفتنی است یازدهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی (رینوتکس 2023) از روز 14 الی 17 آذرماه و از ساعت 13 الی 19 در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می شود.