برنامه «میدون» میزبان فناوران برتر رینوتکس ۲۰۲۲/ شتابدهنده «میدون» در راه تبریز

تفاهم‌نامه همکاری‌ فی مابین شتابدهنده «میدون» و سازمان عامل استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی در راستای حمایت از فناوران برتر نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۲ و حضور عوامل و مشاوران این شتابدهنده در نمایشگاه امضا شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۲، نماینده این ستاد اجرایی برنامه تلویزیونی «میدون» که یک مسابقه استعدادیابی شغلی با هدف مشاوره و حمایت از کسب‌ و کارهای برتر نوپا است و در شبکه سه پخش می شود، بازدید کرد.

 طی این بازدید، جلسه ای با عوامل برگزاری «میدون» و شتابدهنده این مجموعه برگزار شد و تفاهم نامه‌ای همکاری‌ فی مابین شتابدهنده «میدون» و سازمان عامل استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی در راستای حمایت از فناوران برتر نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۲ امضا شد.

 از مهم ترین موارد مورد توافق در این تفاهم نامه معرفی ۵ فناور برتر جشنواره رینوتکس ۲۰۲۲ جهت حضور در فصل آتی برنامه میدون، همکاری با مشاوران و استفاده از خدمات شبکه مشاوران میدون در حوزه های کسب و کار و همچنین اختصاص غرفه ویژه برنامه میدون در نمایشگاه و حضور عوامل و داوران برنامه جهت ارائه خدمات مشاوره‌ای در این نمایشگاه است.

همچنین در بخش پایانی این جلسه حبیبی نماینده ستاد اجرایی نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۲ به معرفی ظرفیت‌های ویژه علم و فناوری استان پرداخت و راهکار‌های گسترش همکاری منطقه ویژه ربع رشیدی با برنامه میدون مورد بررسی قرار گرفت.

این گزارش می افزاید، میدون از سال 1397 فعالیت خود را با نیروهای جوان و فعال به عنوان یک رقابت تلویزیونی استعدادیابی شغلی با هدف مشاوره و حمایت از کسب‌ و کارهای برتر نوپا و با حضور ۴ داور متخصص و فعال در حوزه کسب و کار نوین پخش شروع کرد و هدف خود را بر پایه هموار سازی مسیر کسب و کار جوانان و کارآفرینان قرار داد و در این زمینه تلاش و تحقیقاتی بسیاری انجام داده و توانسته مزیت های شغلی هر استان را به صورت کامل در قسمت آمایش جمع آوری کند.

بخش دیگر برنامه «میدون» به فعالیت در حوزه شتابدهنده‌ها باز می‌گردد؛ به این شرح که داوران این برنامه به استان های مختلف کشور سفر کرده و دلایل تعطیلی یا کاهش فعالیت صنایع مختلف در این استان ها را مورد بررسی قرار می دهند.