«رینووست» رویداد جذب سرمایه نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۲ / حضور صندوق های سرمایه گذاری کشوری

 گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۲؛ حساس‌ترین چالش شرکت‌های دانش‌بنیان، کسب و کار نوپا و فناوران چگونگی تامین مالی و جذب سرمایه است.

چرخه ایده تا محصول فعالیتی هزینه بر و پرریسک است که فناوران و نوآوران به تنهایی از عهده این کار برنمی آیند، ازاینرو، بخش خصوصی و دولت، نهادها و ساز و کارهای متنوعی را برای تأمین مالی نوآوری از طریق صندوق نوآوری و شکوفایی، صندوق های تامین مالی، سرمایه گذاران ریسک پذیر و... انجام می شود.

 

در سالی که به نام «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» مزین است، در راستای حمایت و ظرفیت سازی برای تولید دانش، محصولات بومی و تجاری سازی آنها با افتخـار دهمین دوره نمایشـگاه بین المللـي نـوآوری و فنـاوری ربع رشیدی ، رویدادی برای کمک به جذب سرمایه فناوران و نوآوران برنامه ریزی کرده است که از بخش های مهم و جدید رینوتکس ۲۰۲۲ با عنوان «رینووست» است.

این رویداد منحصر به فرد در قالب همایشی با عنوان «آشنایی باروش های تامین مالی صنایع بزرگ، SME ها و شرکت های فناور» و محوریت شرکت های فناور و صنایع، پنج شنبه 5 آبان ماه از ساعت ۱۱ الی ۱۳ با حضور صندوق های سرمایه گذاری ملی در ساختمان شماره ۳ فنی حرفه ای تبریز برگزار می شود.

 

این گزارش حاکی است، صندوق سرمایه گذاری حلال‌فاند، صندوق سرمایه‌گذاری ایجاد،صندوق شناسا (شبکه نوآوری، ارزش آفرینی و سرمایه گذاری ایرانی)، صدپق سرمایه گذاری وزارت دفاع، صندوق سرمایه گذاری ماشین ابزار، صندوق پژوهش و فناوری ارس، صندوق پژوهش و نوآوری آذربایجان شرقی، در این رویداد حضور دارند و میزبان فناوران و نوآوران برای تعامل و همرسانی خواهند بود.

 

 علاقمندان برای حضور در «رینووست» از طریق https://evnd.co/BAhfi لینک ثبت نام کنند.