تولید کیت تشخیص سرطان روده بزرگ بدون وجود مشابه خارجی

مدیرعامل شرکت زیست بنیان طب هیوا گفت: محصول سرطان روده بزرگ ثبت اختراع داخلی و خارجی شده است و مشابه خارجی ندارد، البته مشابه داخلی دارد که این محصول متفاوت و با کیفیت بالا و با هزینه کمتر است. 

 

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۲؛ ستاد "مهدی گلابی دیلمقانی" مدیرعامل شرکت زیست بنیان طب هیوا که بعنوان یکی از شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه رینوتکس 2022 حضور داشت، گفت: متولد 1375 در رشته بیوتکنولوژی ازاستان آذربایجان غربی هستم و شرکت را در در سال 1400 تاسیس کردم.

وی ادامه داد: زمینه کاری ما در خصوص تولید کیت های تشخیصی بالینی، سرم سازی و آنتی بادی، کیت تشخیص سرطان روده بزرگ و کیت تشخیص سرطان دهانه رحم و hpv که دانش بنیان شده است. 

جوان ترین مدیر حاضر در این نمایشگاه گفت: محصول سرطان روده بزرگ ثبت اختراع داخلی و خارجی شده است و مشابه خارجی ندارد، البته مشابه داخلی دارد که این محصول متفاوت و با کیفیت بالا و با هزینه کمتر است. 

وی با انتقاد از مسئولین گفت: مشکل بروکراسی اداری برای مجوز تولید آزار دهنده است و در این رابطه همیشه مشکل داریم و نیاز است که فکر جدی شده و تسهیل گری به معنای واقعی اتفاق بیفتد.

وی خاطر نشان کرد: برای کیت تشخیص کوید 19 نفر دومی بودم که ثبت اختراع کردم اما شرکت های بزرگ مانع شده اند.