از آموزش تا بازار کار با یاراد

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۲؛مدیر دپارتمان هنر یاراد گفت: در این آموزشگاه 4 دپارتمان مالی و بازرگانی - عمران، معماری، شهرسازی - هنر های تزئینی و هنر های تجسمی و دپارتمان گردشگری، صنایع دستی و تولید محتوا فعالیت دارند. 

 

"فاطمه محمد زاده" مدیر دپارتمان هنر یاراد یکی از شرکت های حاضر در دهمین نمایشگاه رینوتکس تبریز بود. 

آموزشگاه یاراد یکی از آموزشگاه های تبریز است که از آموزش تا بازار کار برای هنرجویان را پشتیبانی می کند. 

محمدزاده گفت: موسسه فنی و حرفه ای یاراد در سال 1399 تاسیس و با بیش از 600 رشته مهارتی در حال فعالیت می باشد.

وی اظهار داشت: در این آموزشگاه 4 دپارتمان مالی و بازرگانی - عمران، معماری، شهرسازی - هنر های تزئینی و هنر های تجسمی و دپارتمان گردشگری، صنایع دستی و تولید محتوا فعالیت دارند. 

وی ادامه داد: "شیرین بدری اصل" بعنوان موسس مجموعه می باشند و با به کارگیری کادر مجرب با متدهای جدید آموزشی از مهارت تا اشتغالزایی و کارآفرینی مهارت آموزان را همراهی می کنند که تا کنون بیش از 2800 مهارت آموز در این موسسه آموزش دیده و وارد بازار کار شده اند، از آموزش‌های خاص این موسسه می توان به هنر کالیگرافی، آینه آنتیک، پتینه کاری و بازارهای مالی ارز دیجیتال ‌نام برد.

محمدزاده با اشاره به دوره‌های آنتیک کاری و کهنه کاری، گفت: در این دوره متریالی که ارزش ریالی چندانی ندارد را با عملیات ساده تبدیل به احسن کرده تا قیمت ارزش افزوده پیش می‌بریم و نهایتا بصورت nft به فروش می‌رسانیم. 

در ادامه "علیرضا حسین چی" تاکید کرد: تمامی هنرجویان ما در این آموزشگاه از دوره آموزش تا بازار کار ساپورت می شوند. 

وی به دیگر دوره های این آموزشگاه اشاره کرد و گفت: پتینه روی دیوار متریال خاص و نقوش مختلفی دارد. 

وی اضافه کرد: هنر کالی گرافی، نقاشی خط یا خط نگاره ای است که در کشور های اروپایی استفاده می‌شود، کالی گرافی نقاشی است که بر اثر خط نویسی شکل می‌گیرد.

وی در پایان به توضیح ایده جدید خود پرداخت و گفت: ایده ثبت شده در حوزه متاورس یکی دیگر از ایده هایی است که بعنوان مثال فردی که در آمریکا نشست است می‌تواند در خانه خود با حق پرداخت از موزه های تبریز و بنا های تاریخی بازدید کند. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمامی اثر های هنری nft شده و به فروش می رسند.