تضمین کیفیت با LED های مانا نور / لزوم ارزش دهی مسئولین به شرکت های دانش بنیان

به گزارش ستاد اجرایی نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۲؛مدیر عامل شرکت مانا نور پژوهان مهر گفت: شرکت مانانور پژوهان مهر با اطمینان از کیفیت محصولات خود، گارانتی 5 ساله برای استفاده از چراغ‌های ال ای دی خود ارائه می‌دهد که این گارانتی شامل افت نور نیز می‌شود، همچنین پشتیبانی 15 ساله برای استفاده از محصولات تولیدی ارائه می‌شود.

 

"رامین ضیایی مهر" مدیر عامل شرکت مانا نور پژوهان مهر بعنوان یکی از شرکت های دانش بنیان در دهمین نمایشگاه رینوتکس 2022 تبریز گفت: شرکت مانانور پژوهان مهر تولید کننده انواع چراغ‌های LED شامل چراغ‌های خیابانی، چراغ‌های پروژکتوری و چراغ‌های سالنی و آماده همکاری با بخش‌های مختلف است.

وی ادامه داد: شرکت مانانور پژوهان مهر با بهره‌گیری از کادر مجرب قادر است با طراحی و مدلسازی روشنایی محیط مورد نظر مشتریان، محصول مناسب را پیشنهاد کند تا با کمترین هزینه، نتیجه مطلوب حاصل شود. 

مدیر عامل شرکت مانا نور پژوهان مهر گفت: شرکت مانانور پژوهان مهر با اطمینان از کیفیت محصولات خود، گارانتی 5 ساله برای استفاده از چراغ‌های ال ای دی خود ارائه می‌دهد که این گارانتی شامل افت نور نیز می‌شود، همچنین پشتیبانی 15 ساله برای استفاده از محصولات تولیدی ارائه می‌شود.

ضیایی مهر تاکید کرد: این شرکت متسقر در پارک علم و فناوری از سال 97 در مرکز رشد تاسیس شده است. 

وی با اشاره به هدف اصلی تولید محصولات روشنایی گفت: هدف از تولید این محصول افزایش بهره وری است، این جنس در سطح دنیا مطرح و تعامل با شبکه برق برای کاهش تلفات یکی از مزایای آن است. 

ضیایی مهر با بیان مشکلاتی که بر سر راه شرکت های دانش بنیان قرار دارد خبر داد و افزود: اصلی ترین مشکلات شرکت های دانش بنیان نگاه و ارزش دهی مسئولین به این شرکت ها است؛ 

مدام در حال بازدید مسئولین مختلف هستیم، اگر چه با ارزش است اما هیچ سود تجاری و مشکلی برای فروش حل نمی‌کند.