هوشمند سازی گامی مهم در مدیریت شهری کلانشهر تبریز / لباس هوشمند پاکبان در مرحله عقد قرارداد با شهرداری تبریز است


مدیر عامل شرکت دانش بنیان پویا راهبرد آذربایجان گفت: محققان ما در حوزه هوشمند سازی کار می‌کنند که یکی از آن ها لباس هوشمند، درخت دیجیتال، چراغ راهنمایی های شهر جهت زیبا سازی شهری و سایر مباحث مربوط خدمات شهری از جمله ذوب کردن برف بدون نمک که جز ایده های منتخب است. 
"به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی نمایشگاه رینوتکس2022، جعفر آقا زاده" مدیر عامل شرکت دانش بنیان پویا راهبرد آذربایجان بعنوان یکی از شرکت های حاضر در دهمین نمایشگاه رینوتکس تبریز 2022 با اشاره به تاسیس شرکت، گفت: شرکت دانش بنیان پویا راهبرد آذربایجان در سال 87 تاسیس شده است.
وی ادامه داد: اکنون شرکت ما بعنوان شرکت هلدینگ است که 4 شرکت دیگر تحت پوشش دارد.
وی اضافه کرد: حوزه فعالیت های ما در حوزه نیازمندی های درمان و آموزش پزشکی است و همچنین با حمایت پارک علم و فناوری، دانشگاه علوم پزشکی، مرکز نوآوری شهید فخری زاده تبریز طرح هایی در حوزه مدیریت شهری داریم. 
آقازاده ضمن معرفی تیم گفت: محققان ما در حوزه هوشمند سازی کار می‌کنند که یکی از آن ها لباس هوشمند، درخت دیجیتال، چراغ راهنمایی های شهر جهت زیبا سازی شهری و سایر مباحث مربوط خدمات شهری از جمله ذوب کردن برف بدون نمک که جز ایده های منتخب است؛ بخشی از طرح های شرکت به حساب می آیند. 
وی با اعلام اینکه اولویت کاری ما نیاز مبرم شهری است، تصریح کرد: تاکنون توانسته ایم برای 23 شرکت کسب و کار های فن آورانه معرفی و ساپورت کنیم.
وی سپس به محصولات شرکت اشاره کرد و گفت: 4 محصول دانش بنیان با اخذ مجوز های لازم از جمله دستگاه الکتروگونیا متر دیجیتال، دستگاه آل ای دی تراپی برای جوان سازی پوست، دستگاه رگ یاب کم هزینه و بدون عوارض جانبی، چین رست برای تصویر برداری های دندانپزشکی که قبلا از چین وارد می شد بخشی از محصولات شرکت است. 
مدیر عامل شرکت دانش بنیان پویا راهبرد آذربایجان گفت: یکی از محصولات این شرکت لباس مخصوص پاکبانان خدوم شهری است که متاسفانه هر سال شاهد فوت چندین پاکبان در تبریز می شویم، لباس پاکبانان در معاونت خدمات شهری کلانشهر بررسی شده است و سه نمونه از لباس ها را تحویل شهرداری دادیم که مرحله ارزیابی صورت گرفته اما تا این لحظه هیچ قراردادی منعقد نشده است، لازم به ذکر است که در این رابطه از آقای دهقان نژاد عضو شورای شهر تبریز تقدیر می کنیم و امیدواریم روند انعقاد قرارداد بزودی انجام شود. 
عنوان جوان کار آفرین کشوری در سال 91، فناور برتر استان، جوان نمونه و مهندس نمونه بخشی از افتخارات "جعفر آقازاده" است.