زمان برگزاری رینوتکس 2023 و مهلت ثبت‌نام متقاضیان اعلام شد

ستاد اجرایی یازدهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی با صدور اطلاعیه‌ای، زمان برگزاری این نمایشگاه و مهلت ثبت‌نام متقاضیان را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

ضمن قدردانی از حسن اعتماد و مشارکت فعالان حوزه علم و فناوری در برنامه‌ریزی و برگزاری هرچه بهتر یازدهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی (رینوتکس 2023)، به اطلاع می‌رساند به دلیل محدودیت‌های نمایشگاهی تبریز و همچنین فراهم کردن فرصت بیشتر برای علاقمندان به حضور در این رویداد فناورانه، زمان برگزاری نمایشگاه با تصویب شورای سیاست‌گذاری، 14 تا 17 آذر 1402 تعیین شد.

بر این اساس، مهلت ثبت‌نام متقاضیان برای شرکت در نمایشگاه و جشنواره طرح‌های برتر تا 30 آبان 1402 اعلام می‌شود و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www.rinotex.ir نسبت به ثبت مشخصات خود اقدام کنند.

همچنین جشنواره نوآوری و فناوری دانش‌آموزی (رینوفست) نیز همزمان با رینوتکس یازدهم در تاریخ‌های یادشده برگزار خواهد شد و دانش‌آموزان نوآور و فناور نیز با مراجعه به سایت www.rinofest.ir تا 30 آبان فرصت ثبت‌نام در این جشنواره را دارند.

سایر شرایط و مقررات نمایشگاه ازجمله بسته تخفیف‌های نمایشگاهی، بسته خدمات اسپانسری و ... از طریق سایت رینوتکس اطلاع‌رسانی خواهد شد.