بوت‌کمپ صادراتی در اتاق بازرگانی تبریز برگزار می‌شود

رویداد بوت‌کمپ صادراتی از سلسله رویدادهای فناورانه رینوتکس 2023 از 5 تا 9 آذر در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز برگزار می‌شود.

رسول خالقی، مسئول کمیته رویدادهای رینوتکس با اعلام این خبر، گفت: این دوره آموزشی با همکاری اتاق بازرگانی تبریز و مرکز تجارت بین‌الملل به مدت 5 روز برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره آموزشی، میرهادی سیدی، مشاور امور بین‌الملل سازمان توسعه تجارت ایران و بهروز حسن الفت، مدرس مرکز تجارت بین‌الملل (ITC) به ارائه مباحث مرتبط خواهند پرداخت.

خالقی اظهار داشت: آشنایی با مرکز تجارت بین‌الملل و ابزارهای تحلیل بازار صادراتی ازجمله نقشه تجاری، نقشه دسترسی به بازار، قواعد مبدأ و اقدامات بهداشتی و فنی از سرفصل‌های بوت‌کمپ صادراتی رینوتکس است.

به گفته وی، جلسات این دوره آموزشی در روز 5 آذر از ساعت 10 صبح، روزهای 6 تا 8 آذر از ساعت 8.30 صبح و روز 9 آذر از ساعت 9 صبح در محل اتاق بازرگانی تبریز آغاز می‌شود.

خالقی همچنین از صدور گواهینامه مرکز تجارت بین‌الملل (ITC) برای شرکت‌کنندگان این رویداد آموزشی خبر داد.

علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد می‌توانند به سایت رینوتکس مراجعه کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 04135261203 یا 04134775754 تماس حاصل نمایند.

بوت‌کمپ معمولاً برای دوره‌های آموزشی فشرده و کاملا مهارتی استفاده می‌شود که فرد با شرکت در آن‌ها طی فرآیند منظم هر روزه، دانش کاربردی را در زمینه‌ای مشخص به صورت تخصصی بدست می‌آورد و سپس می‌تواند به صورت حرفه‌ای وارد آن حوزه شود.