ارتقای موتورهای ایدم از یورو ۲ به یورو ۵

صمد حسن زاده، رئیس امور تامین و خودکفایی شرکت ایدم در گفت‌وگو با روابط عمومی رینوتکس 2023 درباره غرفه این شرکت و دستاوردهای ارائه شده در آن اظهار داشت: این نمایشگاه یک نمایشگاه فناورانه و خلاقانه در حوزه فناوری است. شرکت ایدم از سال ۱۳۴۸ در حوزه تولید موتورهای دیزلی فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: شرکت ما موتورهای مینی‌بوس، خاور، بنز، اتوبوس، کامیون و کشنده را تولید می‌کند که هدف ما از شرکت در این نمایشگاه به نمایش گذاشتن طرح‌های توسعه‌ای است.

رئیس امور تامین و خودکفایی شرکت ایدم با بیان اینکه اخیرا موتورهای ایدم از استاندار یورو ۲ به یورو ۵ ارتقا داده شده است، گفت: با روش الکترومکانیکی این موتورها ارتقا یافته و استانداردهای ۲۴ گانه را قبول شده‌ایم و مجوزهای لازم را برای تولید انبوه دریافت کرده‌ایم.

حسن زاده درباره محصولات ارائه شده در غرفه ایدم توضیح داد: نوعی از موتور ما ۳۵۵ است که اتوبوسی است و موتورهای دیگر ما ۳۶۴ و ۴۵۷ است که در ناوگان خودرویی کشور ما در حال استفاده هستند.

وی درباره کیفیت نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۳ عنوان کرد: نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۳ نمایشگاه خوبی است که شرکت کنندگان طرح‌های توسعه‌ای و خلاقانه‌ای را در معرض دید عموم قرار داده‌اند.