آغوش ما برای شرکت‌های دانش بنیان باز است

به گزارش روابط عمومی 2023، رضا اسدی فرد، معاون توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان معاونت علمی در آئین اختتامیه یازدهمین نمایشگاه رینوتکس اظهار داشت: در چند ماه اخیر در معاونت علمی و فناوری درگیر طراحی برش استانی برای پنج استان بودیم که یکی از آنها آذربایجان‌شرقی بود که در شرف اجرا است.

وی ادامه داد: با خودم می‌پرسیدم اگر از من بپرسند بعد از پنج سال این برش استانی باید چه اثری داشته باشد، جواب می‌دهم اگر مردم شهر و استان را درگیر موضوع فناوری و اقتصاد مبتنی بر دانش بکنیم ما رسالتمان را انجام داده‌ایم.

معاون توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان با بیان اینکه این کار در آذربایجان‌شرقی شروع شده و انگیزه ما صد برابر شده تا زیرساخت‌های استان کامل شود، گفت: هدف ما این است که شرکت‌ها، مدارس و... همه درگیر دانش بنیان و اقتصاد دانش بنیان باشند و از دانش بنیان‌ها، ارزش افزوده ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: رینوتکس توانسته این جایگاه را در سطح ملی پیدا کند و این کار حاصل نشده مگر از طریق همدلی دلسوزان شهر، استان و کشور که امیدواریم همچنان ادامه پیدا کند.

اسدی فرد با اشاره به اینکه آغوش ما برای شرکت‌های دانش بنیان باز است، ابراز داشت: در معاونت علمی و فناوری در خدمت همه دوستان هستیم و همه کسانی که به دنبال استارت آپ هستند تا از فرصت‌های اقتصادی دانش بنیان‌ها استفاده کنند، بدانند که همیشه درِ اتاق من به روی شما باز است و در حد توان از طرح‌های شما استقبال می‌کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای آینده تک تک این بچه‌ها آرزوی سلامتی و پیشرفت دارم و ممنونم که چنین برنامه زیبایی را برای ارزش آفرینی و اجتماعی شدن دانش آموزان برپا کرده‌اید.