جلسه هماهنگی نهمین نمایشگاه با فرمانداری های شهرستان های استان

به گزارش روابط عمومی نهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی، در جلسه روز پنج شنبه دبیرخانه نهمین نمایشگاه با فرمانداری های شهرستان های استان غریب خواجه رییس ستاد اجرایی نهمین نمایشگاه ( مدیرعامل سازمان عامل ربع رشیدی) ضمن قدردانی از حضور و همکاری فرمانداری ها در برگزاری باشکوه این نمایشگاه عنوان کرد: نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی که سالانه در استان برگزار میشود تبدیل به برندی در حوزه علم و فناوری گردیده است که هشتمین دوره این نمایشگاه برای نخستین بار به دلیل شرلیط ویژه کرونایی به صورت مجازی برگزار گردید.

وی عنوان کرد:سازمان عامل در برگزاری این نمایشگاه نماینده کل استان بوده و  با تلاش و همکاری تمامی ارگان‌های استانی من جمله فرمانداری ها میتوانیم این نمایشگاه را باشکوه تر از سال های پیشین برگزار نماییم.

غریب خواجه در ادامه گفت: در این رویداد مهم باید در کنار یکدیگر از سلایق و نظرات هم بهره گیریم تا در استان و کشور به توسعه اقتصاد دانش بنیان کمک شایانی بنماییم.

وی ادامه داد: امسال نیز همانند سال های گذشته برای فناوران معرفی شده از سوی فرمانداری ها 20% تخفیف شامل خواهد شد.

در ادامه نماینده فرمانداران تبریز، سراب، جلفا، اهر، شبستر، عجبشیر، ورزقان، مرند،ملکان، خداآفرین، هشترود، مراغه و هراند نظرات، تجربیات و انتظارات خود را در خصوص این نمایشگاه بیان نمودند.