برگزاری نشست هم اندیشی زون تخصصی حمل و نقل نمایشگاه رینوتکس در سازمان قطار شهری تبریز


به گزارش روابط عمومی نهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی، در نشست مشترک مدیرعامل سازمان قطار شهری، دکترغریب خواجه مدیر عامل سازمان ربع رشیدی و نمایندگان سازمان‌هاو ادارات مرتبط ، ضرورت همکاری و تعامل تمامی سازمان‌ها و نهادهای درگیر در برگزاری این زون تخصصی تأکید شد.

غریب خواجه  در این نشست ضمن تقدیر از خدمات سازمان قطار شهری در قبول مسئولیت زون تخصصی حمل و نقل در این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه می تواند تأثیر بسزایی در توسعه فعالیت‌های تخصصی و فناورانه در حوزه حمل و نقل داشته باشد.
وی با اشاره به نقش این نمایشگاه در معرفی نیازهای فناورانه سازمان‌ها و ادارات  گفت: معرفی نیازهای فناوری در این زون می‌توان به ایجاد اراتباط دوسویه بین فناوران و سازمان‌ها کمک کند.
مهندس مصطفی مولوی نیز در این نشست با تأکید بر استفاده از توان متخصصان داخلی در رفع نیازهای فنی و تخصصی سازمان قطار شهری گفت: مجموعه سازمان قطار شهری در برگزاری این رویداد فناورانه خود را متعهد به حمایت از فناوران و متخصصان داخلی می داند.

در ادامه این نشست نمایندگان سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها حاضر در خصوص فرایند های برگزاری این نمایشگاه به گفت‌وگو پرداختند.
گفتنی است نهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع‌رشیدی (رینوتکس) 17 تا 21 آبان ماه سال 1400 در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود.