همکاری و هم افزایی کلید درخشش رینوتکس ۲۰۲۲

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه نمایشگاه رینوتکس 2022، دبیر ستاد اجرایی نمایشگاه نواوری و فناوری ربع رشیدی با اشاره به اینکه هویت تبریز است و با کمک بخش خصوصی رنگ و بوی تازه به خود می گیرد، ادامه داد: رینوتکس بدون همکاری و مشارکت بخش خصوصی موفق نمی شود، نیاز به همکاری و هم افزایی داریم و قطعا بدون فعالیت و همکاری شتابدهند ها نیز  نمی توان نقش درستی در این عرصه ایفا کرد.
سعید غریب‌خواجه،  در اولین نشست خبری دهمین دوره نمایشگاه نواوری و فناوری ربع رشیدی با اصحاب رسانه با بیان اینکه رینوتکس هویت تبریز است و با کمک رسانه‌ها جایگاه پیدا می‌کند،گفت: طی دو سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا، نمایشگاه مجازی برگزار شد که در نوع خود قابل تامل و توجه بود.
وی با تاکید بر اینکه بدون حضور رسانه توسعه اکوسیستم فناوری تبریز، امکان پذیر نیست، افزود: امسال رویداد رینوتکس همراه با جشن ده سالگی این نمایشگاه خواهد بود و قدم های جدی برداشته شده است.
وی با اشاره به اینکه هویت تبریز است و با کمک بخش خصوصی رنگ و بوی تازه به خود می گیرد، ادامه داد: رینوتکس بدون همکاری و مشارکت بخش خصوصی موفق نمی شود، نیاز به همکاری و هم افزایی داریم و قطعا بدون فعالیت و همکاری شتابدهند ها نیز  نمی توان نقش درستی در این عرصه ایفا کرد.
مدیرعامل سازمان عامل استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی، اضافه کرد: اینبار علاوه بر نمایشگاه، رویدادهای جانبی دیگری نیز تعریف کرده‌ایم و تلاش خواهیم کرد با پایتخت و دیگر استان‌ها ارتباط و تعامل خوبی داشته باشیم.
وی تاکید کرد: نمایشگاه رینوتکس تاثیر بسیاری داشته و منجر به راه‌اندازی کسب و کار و عقد قرارداد شده است و بسیاری از شتاب دهنده‌های استان در بستر رینوتکس برگزار شدند.
مدیرعامل سازمان عامل استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی اضافه کرد: نمایشگاه رینوتکس از تاریخ دوم الی ششم آبان ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار خواهد شد و در همین راستا از صاحبان ایده، نوآوران، فناوران، شرکت‌ها و موسسات تولید کننده کالاها و خدمات فناورانه، صنعتگران، محققین و فعالین در این حوزه‌ها دعوت می‌شود تا در این نمایشگاه حضور یابند.
وی در پایان یادآور شد: علاقمندان جهت شرکت در نمایشگاه و آگاهی از ضوابط و شرایط حضور در رویدادها، از تاریخ ۱۰ شهریورماه لغایت ۱۵ مهرماه سال ۱۴۰۱ و صرفا از طریق وب سایت اختصاصی نمایشگاه به نشانی  www.rinotex.ir به ثبت نام کنند.