مدیر صندوق کارآفرینی امید آذربایجان شرقی: از کسب‌وکارهای فناورانه به طور ویژه حمایت می‌کنیم/ پرداخت 57 میلیارد تومان تسهیلات به کسب‌وکارهای کوچک

محمد کریم‌زاده در گفت‌وگو‌ با کمیته اطلاع‌رسانی نمایشگاه فناوری‌ و ‌نوآوری ربع رشیدی (رینوتکس) با بیان اینکه حمایت از کسب و کارهای خرد و کوچک، یکی از اساسی‌ترین اولویت‌های این صندوق است گفت: حمایت از طرح ها و ایده‌های فناورانه در راستای تجاری سازی دانش فناورانه یکی دیگر از اولویت های ماست.

وی افزود: افتخار می کنیم که در برخی از زون‌های این دوره از نمایشگاه، شاهد حضور پررنگ جوانانی هستیم که از متقاضیان گذشته حمایت صندوق کارآفرینی امید بوده‌اند.

کریم‌زاده از شناسایی چندین طرح فناورانه و اشتغا‌ل‌زا در بازدید خود از این نمایشگاه خبر داد و عنوان کرد: از هر طرحی که اشتغالزایی مناسب و پایدار برای جوانان را به همراه داشته باشد، حمایت می‌کنیم.

مدیر صندوق کارآفرینی امید آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: در سال های ۹۷ و‌ ۹۸ از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی توانسته ایم بیش از ۵۷ میلیارد‌ تومان حمایت از کسب و کارهای خرد و کوچک، حمایت کنیم.

کریم زاده ادامه داد: انتظار داریم با توجه به اینکه بازگشت سرمایه و ارزش افزوده این طرح ها در مدت زمان کمی انجام می شود سایر صندوق ها و موسسات مالی نیز از آن ها حمایت کنند‌.

وی با بیان اینکه به اصحاب رسانه وکالت می دهیم طرح‌های فناورانه را شناسایی و‌ به صندوق معرفی کنند‌ اظهار کرد: صندوق کارآفرینی امید، بازوی حمایتی دولت در حوزه کسب و کارهای خرد و کوچک است.