مدیریت شهری هوشمند جامع عمل بپوشد/نجات کشور با حمایت از شرکت های دانش بنیان 

دبیر کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند شورای اسلامی تبریز گفت: مدیریت شهری هوشمند در شعارها باقی بماند بلکه باید جامع عمل بپوشد.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی نمایشگاه رینوتکس2022، حکیمه غفوری، دبیر کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند شورای اسلامی تبریز گفت: مسلما جوانان نیازمند حمایت هستند تا بتوانند در نمایشگاه ها خود نمایی کنند و جذب سرمایه گذار صورت بگیرد.

وی افزود: ارگان های دولتی توانایی براورده کردن تمامی نیاز های این گروه را ندارند، زیرا یک سری مقررات و محدودیت های قانونی وجود دارد.

غفوری گفت:از سرمایه گذاران تقاضا می شود که حامی جوانان صاحب ایده و فناوری باشند تا بتوانند نقش خود را در عرصه فناوری به خوبی  ایفا کنند و نام کشور عزیزمان را به صدر ببرند.

این عضو کمیسیون افزود: بنا به آینده نگری مقام معظم رهبری شرکت های دانش بنیان می توانند کشور را به مقام های بالاتر برسانند و ناجی نظام جمهوری اسلامی باشند و امید بر این است که شرکت های دانش بنیان بیش از این رونق پیدا کنند.
وی مطرح کرد: نباید مدیریت شهری هوشمند در شعارها باقی بماند بلکه باید جامع عمل بپوشد، در حال حاضر شرایط به گونه ای است که مدیریت با روش های سنتی نمی تواند پاسخگوی نیاز ها باشد.

غفوری اضافه کرد: با توجه به روند جمعیتی و وسعت مکانی و فضایی مدیریت ها باید به سوی هوشمندسازی سوق داده شود و در این مسیر نباید محدودیتی در سرمایه گذاری وجود داشته باشد. 
وی ادامه داد:هوشمندسازی نیازمند به سرمایه های کلانی است و در آینده از آن بهره برداری های  بیشتری خواهد شد در صورت جا ماندن از این سرمایه گذاری موجب عقب ماندگی کشور به خصوص استان آذربایجان شرقی می شود 
وی خاطرنشان کرد: در نهایت امید بر این است که مسئولان دلسوز و با درایت که نگاهی مثبت به شرکت های دانش بنیان دارند قدم های موثری در این راستا بگذارند تا کمبودهای آذربایجان شرقی نسبت به استان های دیگر جبران شود.
انتهای پیام/